PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

26 February 2009

TAG FROM TEHA AL-UNTA, SUELY & TINIE

Rules of the tag:
1)Make a list of what u want o your birthday
2)The list should be 10 numbers
3)post the image of this award to your posting
4)give it to 10 frens of yoursok,my 10 wishes!
--------------------------------
My wish on my befday:-
1) Dipanjangkan umur supaya aku dpt tgk izz membesar di depan mata aku
2) Dimurahkan & diperbanyakkan rezeki
3) Diberikan kesihatan yang sempurna,sihat & sejahtera selalu
4) Diberikan aku semangat utk menempuhi dugaan
5) Dapat mencapai cita-cita aku
6) Sempat diberikan masa mencapai azam tahunan
7)selalu mendapat kebahgiaan diri
8)Sentiasa diberi jalan yg mudah & senang
9) Sentiasa hidup dalam ketenangan
10)Dapat hadiah yg banyak & best dr orang lain..hehe ;)
------------------------------------------------------
Who`s after this? check it out~
1- sya
2-eda
3- kak fiza
4-faizah
5-oya
6-suziey
7-kak aiza
8-kak sue
9-alyn
10- elyies
Rajin-rajinla buat keje umah/opis ni ye ;)

4 comments:

♥ Eda ♥ said...

bagus....!!muahaha

Suziey Ahmad said...

ala lmbt sket je bagi tag nih..besday baru je lps..tp besday pn cam raya kan..sebulan! ekkeekek:D
p/s: nasib baik pendek:p

Fiza Nordin said...

tag ni ye...aku dah dapat dari wahida.baru jek buat.jadi aku edit jek name ko ye...tq ila cayang...

Mizz_Ila said...

ok...ok

 
template by suckmylolly.com