PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

24 February 2009

SANTAI-SANTAI

santai2 di hari minggu. takde apa nak buat...p lepak umah fil. Ipa duai & anak2 buah pun datang. Ahad di umah atok izz je la.
ha ni gelang ole-ole dr mekah.. sil aku bg..cantik x tangan aku tu?..kahh ni plak stokin.. cantik ...alamak abaikan urat kaki aku tu mamat hindustan balik ke umah...
ni bukan kes dera ye. mmg dia suka pakai baju ni. ni nangis sbb nak kamera. sebok nak tgk gambo upin ipin
petang2 ari cam biasa layan pool umah sil plak.. boring kat pool sendiri..terjun pool umah orang
syok makan aiskrim moo ..belasah sebatang sorang.. baba dia blanje
p/s: gambo lain di facebook ye...hehe

8 comments:

ai said...

Akhirnya dpt gak sorang sebatang eskem ni ye??? keh keh..baru puas ati! x yah rebut2 dah..

stokin kau tu mcm kasut lak aku tengok.. ;P

MUMMY ILA said...

ai~ aah cam kasut.. sejuk je pakai..bapak mertua kesayangan aku bg

Eda said...

macam2 dapat ..kongsi la skit...
hehe..

werh amik tag mu di blog ku!

MUMMY ILA said...

eda~ wakakakaka...ada keje sekolah lg ye..

[-suziey-] said...

eh stoking tu sy pn ade..wrna merah lagi..kalu pakai stoking tu bw g jenjalan pn org xtau tu stokin kan:D

ieda said...

kak ila stokin yg kak ila pakai tu sama dgn ieda punya nenek hubby beli kat mekah tp ieda x try pun lg...sedap yer pakainyer...

amboi2 izz sedapnyer mkn eskrem..budak2 mmg suka bg dia sorg jer x leh kongsi2 sama cam amsyar..

MUMMY ILA said...

suzie~ mmg sedap pakai. ni pun tgh pakai kat opis.

ieda~ best tau..pakaila. izz sejak2 pandai makan aiskrim.mana nak berkongsi cuma kekadang je dia kasi kita jilat skit

mummy teha said...

wahh nnt tngu selendang dr riyadh lk smp eh..hihihi

 
template by suckmylolly.com