PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

12 February 2009

RUMAH BARU MOOD BARU

Amacam RUMAH BARU aku ni?.. Semakin ceria dengan kilauan merah menyala menceriakan ruangan RUMAH ni. MOOD baru.. RUMAH baru utk 2009!..
Sedar x sedar dah 3 tahun aku buat RUMAH ni. Macam-macam cite suka duka aku luahkan dalam rumah ni. Dari zaman kebosanan,kekecewaan,kerinduan,kegersangan sampai la ke arini menuju zaman kebahgiaan aku yang dahulu aku masih mencari kepastian dalam hidup aku ni.
Alhamdulillah skrang aku dah dapat cahaya & arah untuk aku hidup dengan lebih ceria & bahgia.
Merekalah MATAHARI aku. KEPASTIAN YANG KU TUNGGU dulu telah memberi makna dalam liku2 hidup aku dan kini kepastiannya dah memberi jawapan yang selama ini aku tunggu.
Apa pun.. semoga kowang yang berkunjung ke RUMAH aku ni terhibur & sudi berkongsi cerita kegembiraan, kedukaan aku selamanya...

10 comments:

Rafizah Nordin said...

merah youuuu...i takut but i likeeeee
hahahha!!!

ZiE said...

cantik rumah baru ko ila.. i pun likeeeeeeee

ai said...

aiyaaaa!! manyak ong la ini lumah! wa manyak suka wooo!

Tinie said...

ngat kn ko beli rumah baru..wakakaka..
merah menyala..nampak garang u

Mama Herda said...

ko tau kn alkisah ms aku buka blog ko ni kan...hahahahaha..anyway..nti kita gi RB kita duet matahari yerk..hahahaha..

MUMMY ILA said...

kak za~ u like?.. i like too. kahhh

zie~ tenkiu :D

kak ai~ manyak ong.. leh yamsoiiiii

tinie~ rumah baru gak ni..hehe

her~ lagu matahari lom masuk RB lg. sadis tol...

Eda said...

aku ingatkan ko pindah lagik..dalam ati aku 'untung dapat besen kaya'kahhhh.. upenyer belog ngko..haha.. erhh mmg aku suker umah baru ko skang ni..agak sedap mata aku nak membaca...

Bibu said...

owh merah tanda berani!tahniah kerana memberanikan diri dgn warna yg sgt berani nih..merepek dah aku nih wakaka

Dayah said...

ku ingat ke umah apa tadi..merahnye makngah !!

-wijdan-

MUMMY ILA said...

eda~ aminnnnn...mana tau "besen ko ni KAYA"... kahhh...aina gak tumpang TUAHnya..

kak bibu~ aku mmg BERANI tahap WAJA

Dayah~ mmg aku MAK NGAH but my nephew called me AUNTIE! so western!! eyakkkkkkkk but i like it!

 
template by suckmylolly.com