PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

17 February 2009

RAMPASAN MOO WALLS

-- ni muka budak eksen dapat eskem yg dirampas dr tangan mummy...:( ---hermmm..dappppppp...cedappppppp ( ni la ayat dia sepanjang makan eskem)
-- baba: "dik, bak sikit eskem tu?. nak rasa gak!..
-- izz :" x boleeeeeeeeeeeee.... ni izz punya!
-- gaya berlagak depan mummy..(geram tol aku dengan ini budak)
-- habis dah dia sental eskem MOO walls aku.. uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....
Ni la serangan rampasan eskem malam tadi. Dahla aku demam, dia lak buat serangan kat aku. huh.. skrang ni pantang nampak aku pegang eskem. asik nak wat rampasan jek. dahla baba beli utk mummy je. lepas ni suruh baba belikan utk izz sekali tau. Mummy tau eskem MOO tu sedap.. mummy pun x kisah izz nak makan sbb dia yogurt susu. sedeihh tolll.... uwaaaa :(

12 comments:

[-suziey-] said...

hahaha..comel jek..lenkali soh baba beli byk2 sket eh..spya xberlaku lg rampasan..:p

hi mummy ila..salam singgah ;)

[-suziey-] said...

lets exchange link..i dh link ur blog ;)

ai said...

Yang baba kau ni pon, apesal belikan utk bini je? isk kau ni shrek!

Mummy ILA said...

kak ai ~dia SAYANG bini dia je. Lagipun dia tak tau ANAK KESAYANGAN dia dah PANDAI makan ESKEM gak. hehe

elly said...

hahaha... ni sm kes ngan qmie nie, tp bkn eskem je slalu die rmps ila... mkanan2 len ponnnnnnn... pulak tu bukn kt tgn aku jeeeeeee kat tgn sape2 pon yg die nmpak huhuhu.........

Mama Herda said...

baru aku nmpk ke"noty"annyeee ilaaaa..hehehe..rupa2nyeee izz kiut ni noty bile dpt eskrim yerk..hehehe..

Rafizah Nordin said...

ila...PADAN MUKE KAU!!!muahaha!!!!!

MYHAYDERSTORE said...

elly~ dia sejak menjak ni suka wat rampasan tp hanya pada makanan yg dia suka je.

her~ mmg terselah cuma depan org dia pandai control macho.

kak za~ padan muka aku! waaaaaaaaaa
xpe balik ni baba janji nak belikan 4!..

saveme_zero said...

walaa...skrim hahh. eksen kan main lg izz .. hahaha

MUMMY ILA said...

hahaha..tu la dia penangan ank tunggal. hehe

Eda said...

amboi menantu..bukan main klimaks dpt aiskim yer..sebijik ngan geprennya..klau dpt aiskim abis comot semua...

MUMMY ILA said...

eda ~ menantu sape..menantu ko gak eda oi. cam tula gepren ..camtu la boipren nye. kahhhhh... skrang pantang nampak aiskrim..asik2 "nak.nak..dapp..edapp..cedapp miii..."tu je dia tau

 
template by suckmylolly.com