PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

17 February 2009

MYHAYDERSTORE DAH LAUNCH!

Alhamdulillah, akhirnya siap jugak MYHAYDERSTORE. Apa tu?? Ni la blog jualan aku untuk aksesori penyusuan susu ibu. Dah lama dah menyimpan hasrat ni tapi masih tercari-cari jalan ke mana nak tuju. Akhirnya atas bantuan rakan sokongan penyusuan, alhamdulillah dia telah memberi aku jalan utk mencapai hasrat ni. Buat masa ni aku masih buat kecil-kecilan, memadai dengan modal dan sambutan yang ada. Diharapkan dengan adanya blog ni, aku dapat membantu ibu-ibu atau bapa-bapa atau bakal ibu yang ingin memberi penyusuan susu ibu kepada anak-anak mereka terutamanya kepada mereka yang berkerjaya. Memang x dinafikan susah untuk mendapatkan aksesori penyusuan di pasaran. Aku harap niat murni aku untuk membantu mereka di luar sana tercapai. Aku akan jadi saluran mereka untuk mendapatkan barangan ini dengan mudah. Harap kowang semua leh la tolong aku war-warkan blog ini kepada kenalan yang memerlukan. Terima kasih semua........

8 comments:

A.I said...

wahhhhhhh!!
bagus la kau debab. tahniah! aku doakan yg terbaik utk kau :)

A.I said...

nnt aku letak link kau kt sopin-sopin k..

Suziey Ahmad said...

waa..thts good..go mummy go! ;)

Mizz_Ila said...

tenkiu sume...

inform2la kat kengkawan lain ye..

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

BAGUS USAHA KO NI..
HARUS dipuji..
aku msh full bf anak aku..tapi pump guna tangan jer..boleh??
hehehehe

Mizz_Ila said...

semoga semuanya berjalan dgn baik. rezeki izz..

♥ Eda ♥ said...

tahniah babe..aku doakan biznes ko maju jaya.. makin bz la pertner lesbo aku sorang ni pehnih..jadi bussinesswoman plaks..hehe.. ;)

Mizz_Ila said...

eda~tenkiu dear. xde la bz mana pun. cuma nanti aku dah start study mayb la bz. ni part time je.. online kan..hehhe

 
template by suckmylolly.com