PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

15 June 2009

KEMBALI BERAKSI [RB TIME]

Pagi semalam buat pertama kali aku beraksi setelah hampir 2 bulan lebih menyepikan diri dalam dunia karok mengarok kat RB ni..Kali ni kira pembukaanla bersama kawan-kawan babah dr ManUnited.com. Best..sporting dowang ni.. layannnn... izz pun dah pandai joget lambak..menyanyi sama2 even kami semua x paham apa dia nyanyi. wakakaka.. Almaklumla laki aku ni pun cam aku..[PENGERUSI EVENT].. so, kenala join the club.. ;)

[ uuuuhhh.. sedapnye bekpes pagi ni] [ngappp... izz makan nasi dulu..]
[peace! ]
[hey guys!..;) ..adoi awat la kiut beno anak aku ni (cam mummy)]
[alamak..jgn xcaya babah izz layan lagu cino la plak..feeling habissssssss]
[oppss.. izz tgh joget lambak!]
[ we..izz try to make peace ;)]
[koke time wif Man United.com..happy&enjoy with u guys!]

6 comments:

As said...

hehehe... yup betoi.. mmg izz tuh chumelll... geram tgk.. kecik jer dia.. suka²... izz kalo mkn best jer tgk....
amboi.. sakan karaoke....

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

best la laki bini + izz pun berkarok..

FaizAmYAirieL said...

wahh..izz sgt sporting mcm mummy n daddy die..ehehe...camane la gaye airiel agaknye kalau bwk pegi rb?

elly @ suely said...

dah mcm artis dah aku nengok laki ko ila heheheh...

fazilzura said...

yehuuu ILA is bACk ..

heheh besh kan jimba2 kat kokee..
aritu daku ingt nk g yg kat SOGO .. sekali adik ipor ku ckp maheiii tu yg g kat the mines tu

el said...

wahhh gian dtg lg..hehehehe
kalo kat sini pun ada RB..aku pun jd gian gak..kahhhhhhhh

 
template by suckmylolly.com