PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

18 June 2009

NETBALL FRIENDLY

++ pose selepas berentap 1st games ++ ++ team remaja .. pose dulu. wakakaka ++ ++ training pass bola dulu b4 main ++ ++ 2nd photographer .. zura in tha house ++ ++ coach x bertauliah tgh passing bola.. coach kecik pun sebok bg arahan ++ ++ muka-muka yg keletihan... lom pancit lg tp tengah break ++ ++ aksi comel la konon tu.. mmg kowang over xpose ++ ++ discuss strategik.. apsal aku tersengih? tu namanya gila "kamera" ++ ++ GS harapan nusa bangsa ++ ++ aksi apa yg WA tgh tunjukkan ni? ++ ++ ni la akibat terlebih makan leher ayam..kepala ku dah teleng nyummm ++ ++ team yang berentap.... apsal aku takde? aku kejo anak..wakakaka ++ ++ spot check kuku dulu ye ..jgn ada aksi cakar mencakar ++ ++ kuku sape ni? cantik tangan :P++ ++budak poyo yg buat spot check..kowang check tangan dia x? ++ ++ muka-muka yang akan berentap sebentar lagi ...semangattt!!! ++ ++ "bip" biru tu pasukan kami.. ++ ++ haa...guard! guard! ++ ++ aksi GK kami membuat halangan.. ++ ++ eleh dah biasa main leh la berlagak..tunggu la nanti!!++
Malam td aku teringin nak main netball since 3 tahun gantung kasut. Dapat gak aku main..alhamdulillah masih lg mampu berlari, melompat seperti dulu cuma x selincah dulu la. skrang nak angkut beg susu di dada ni lagi.. wakakaka..amat berat. puas hati dpt buat terbaik semalam tanpa ada sebarang kesalahan. Semalam permulaan pertama untuk aku bersukan kembali. Nampaknya lepas ni kena work up selalu utk build stamina balik. Apa pun kowang..GOOD LUCK sabtu ni.. x menang pun xpe janji kowang dpt buat yg terbaik. aku sedih x dpt join.. kowang kehilangan GD.. hehe.. xpe..pengganti aku lg bagus.. :) semangat tu penting! semangatt!! lepas ni kita training lagi... go go go mommies.com!!!!!

7 comments:

saveme_zero said...

adoii ayat ko ila..tak blah aku...wakakakakakkaak

Syafa said...

aku pun seronok gak smalam ko dpt turun ilaaaaaaaa..aku x sangka ko boleh lincah mcm tu..bagus2..teruskan usaha yer..lain kali kalau xde tournement pun..kite leh turun seminggu skali main netball..kan.kan..kan..tapi sayang..sabtu ni ko xde..uwaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

apies..pandai ko amek gambo eh..yg penting byk gambo aku!!!kahhhhhhhhhhhh

FaizAmY said...

wah...bersemangaatnye korang..semangat posing..ekekee...siap ade 2 photog tu...sukenye aku..ekekee..teringin lak nak join tp aku x reti langsung main netball kalau aku main sure referee asik tiup wisel n korang pon pasti maki aku..kahhhhh

Unknown said...

WD, WA n C de mmg power!...cube tgk size kite ngan derang????hadei...mmg kene praktis everyweek cmni

Ciklinn said...

wahhh best tu berse4mangat kesukanan ha.... aku jadi manager leh? hahahhahahahhah sbb aku tak reti main....

perghhhh cik sya penuhh semnagt jiwa dan raga ha...

fazilzura said...

CHAYOK CHAYOK SUMEEE
tahniah atas hasil titik peloh memasing... hope leps ni korg bangkit jd JORE okeh..

** mak aii ada gak ke gambo daku ..

miss♥wahida said...

kalau dekat nie mau saya join main netball..dah ketagih nak main netball hukhukhukhukhuk..x apa la jadik pom2 gurl darik jauh jea lah..

 
template by suckmylolly.com