PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

19 June 2009

RISIK MERISIK

Risik merisik? hehe.. jangan "HOT" ye kepada besen-besen x jadi tu. wakakaka Takdela..aku gurau je. Malam tadi aku 'hang out' dengan besen eda, besen lan & menantu cute aku aina dalily ke pasar malam Tmn Melawati. Aina dengan new hair style..kiut tol menantu mummy. hehe walaupun ada sedikit 'blusher' di pipi..tp aina tetap kiut. izz suka :).. Biasala cuaca kat sini skrang ni panas. x lama lg elokla tu sayang..Balik dr pasar terus lepak ..dinner kat umah aku. Happy dapat jumpa ko eda..lan..& aina. setahun x ketemu.. ko mantain cun. hehe

[ izz tgh sebok melantak pop corn.. aina pun mummy ada belikan jugakk ] [popia goreng & basah..eda+lan punya]
[ Rojak buah pilihan eda.. wakaka..]
[aksi katty perry.. hehe... i kissed a girl eh a boy]
[acara risik merisik..tgh nego hantaran.wakakaka]
[anak banak tgh menjamu selera]
[ selera besen aku...]
[ inila yg diidamkan eda..apam terbalik special]
[nyum.....nyummm...sronok tgk kowang makan]
[aina menantuku yg kiut]
[apa kes si izz ni..ada2 je la ko ni]
[izz: nanti izz call uncle lan ye.. nak ckp dgn aina
[tgh main bersama-sama..sherashi bershama gitew]
[ sampai terkangkang menantu mummy layan toys izz]
[ tgh pilih menan apa nak main]
[sian dia.. kulit sensitif..dah ada 'blusher']
[ camni mainnye aina]
[ni aksi aina sehati berdansa dgn izz...wakaka.. joget2 ye kome berdua]
[ alamak ..anak aku ketot la..aina tinggi..hehe..xpe nanti beso la izz nanti]
[papa & aina]
[gosip santai di malam hari]
[ayo berminyak muka aku..nasib ko vougue da vass besen!]
[ izz gelak gatai bila dok sebelah aina..huhu]
[ nak balik dah...aina salam & kiss tangan izz]
[izz : hehe..aina ..u jangan isap puting lagi tau.. ]
[yeee...mummy belikan pop corn utk aina.. nanti balik leh makan lg]
[kaki cinderella..edisi crocs disney..hehe]

14 comments:

ღ Marisa Mardhia Online Shop ღ said...

k.eda dah de kat m'sia...bile k.eda smpai?

alooo, siannye aina pipi kamu merah2, btukar cuaca ek dik smpai jd gitu...

amboi k.ila, sakan menjamu ek, ekekek...

noreen-bulan said...

amboi.....meriah nya ngan beseb...
jgn tak jadi sudah..he3

irma said...

wah...dh dpt ko ketemu besen..sian dora muka ada blusher...
xper ila..kalo pompuan tgi pada laki..ada jodoh rezeki masyuk tu....wakakaka
tp yg semestinya aku terlioq dgn rojak buah&popia berlada tu....uwaaaaaaaaaaaa

saveme_zero said...

amboii..besen bertemu besen,lupa mak2 ayam seangkatan yer..hahahaha

Arin Mansor said...

wah..wahh.. bukan main kalian.. bertemu besen yer.. siap pi pasar mlm kat umah aku lagi..uhuk3

Unknown said...

wah...jupe besen ye!!!cian Aina okla tu nanti lama2

FaizAmY said...

k ila..jelesnye airiel melihat aina dan izz bermesraan...ekekekee....weh eda makin cun aku tgk ko...makin putih dah mcm omputih dah..ekeke mkn la banyak2 pon ko tetap slim shady je aku nengokkan..ekekeke...jeles lagik skali..kahhhh

nasz said...

amboi2...

ish, lebatnye rambut aina kan?

el said...

amboi besan2 sakan no..hehehehe
seyes betul korg ni nak berbesan..lantak le..aku doakan moga berpanjangan smpi jinjang pelamin..AUWWWW amin :)

Syafa said...

wehhhhhhh..nape aku xde????nape?nape?hehehe...aku mlm tadi penuh dgn kejutan la ila..x dpt joint korang..sob..sob...aku pun mlm tadi penuh dgn kejutan je..kahhhhhhhhh..next time kite meet2 yer...

amboi ila..ko dah jpe les ko ,ko lupe aku yg cute ni yer!!!mencik!!!!nak comolot x tgu aku...huh...

♥ Eda ♥ said...

lajunye besen tepek..akakakak....thanks sudi ajak aku lepak2 umah ko sampai tgh malam buta baru nak balik...haha... tak puas bergossip..pehni sambung lag..kena bagik cukup korum plak..hehe.. nanti aku curik gambo ko eh tepek blog aku plak..hehe

Mizz_Ila said...

wakakakaka.. laju la sebelum bateri aku "low".. benonya aku dari semalam dah rasa cam nak demam tp aku malas nak layan.
semangat nak jumpa besen & menantu. wakakakaka

pagi ni aku dah "surrender".. aku demam& xde mood nak g keje.

elly @ suely said...

cian aina... abeh merah2 kulit dia yer... sakan kowang berbesen2 kat umah ko yer ila kahhhhhhhhh...

Ms. Ayu said...

hamboiii besen bertemu besen... meriahhh gitu...
so, bila tarikh yang setuju tu?? tahun bila?? dah habis risik ker???

alllaaa.. sian pp aina... x sapu cream ke lotion ke eda.. sian dia...

 
template by suckmylolly.com