PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

22 June 2009

PART 2 : TRIP BAGAN LALANG, SEPANG

[ pantai bagan lalang] [abg ipa aku..(abg haizul) tgh rakam suasana pantai]
[kami dah sampai][nila penginapan kami...] [kat belakang umah ada tempat BBQ ;)] [ruang dapo yang akan jd tempat tido jugak. wakaka ]
[bilik ke 3...+ aircond]
[bilik ke 2 + aircond]
[cucu-cucu bersama nenek]
[izz pun buat 'peace']
[together!...]
[lepak-lepak dulu] Jalan-jalan minum petang..@ gerai di persisiran pantai bagan lalang..
[pisang goreng]
[cucur udang]
[ izz beli baju upin ipin..atok belanja ]
[pilih nak nak mana 1..hehe]
[The making of ABC]
[Rojak buah]
[Lepak dulu sebelum balik home stay]
[3 cucu lelaki..haziq, izz, mirza ]
[cucu-cucu perempuan..aku gak ke?..leh la]
-bersambung-

9 comments:

♥ Eda ♥ said...

meriah gak kuarga apies eh..ramai cucu2

mamashasha said...

wah best nye rombongan ke bgn lalang...ehhhh ila aku tgk ko dah slim arr....follow blog aku tau...
bed@m.com

elly @ suely said...

wooo beshnye... windu nak family day nie hehehe...

Mizz_Ila said...

eda~ aah..ramai..semuanya setakat ni 10 orang. Terpulang pada kami berdua nak tambah ke idak bilangan cucu dowang skrang ni. hehe.. setakat ni izz no 10.

bed~ kurus? wakakaka..tergelak aku bed. tp aku ngaku la ada sedikit penyusutan dlm 2-3inchi body aku ni. wakakakaka.. aku dah p blog ko. ;)

suely~ ni la 1st time aku join famly gathering laki aku setelah 6 tahun berkahwin. kahhhh

AieZa said...

oit.. cucur udang tuh mcm udang goreng tepung je tuh.. menariikk..

A.I said...

elok lak duk kt homestay camni..selesa la bila reramai..

Ciklinn said...

eh bila kamu pegi Ila..aku ada kat sana gakk ahad haritu? huhuhuhuh boleh lak kita tak jumpa yerk...

pantai tu cantikk kan?

Unknown said...

wuah...best gak ade homestay situ ye

FaizAmY said...

wah meriahnyee...cun2 erk cucu pompuan smue..ehehee..meriah skrg pantai bagan lalang tu erk lame dah x pegi..sodapnye makanan..ehehee

 
template by suckmylolly.com