PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

11 November 2010

JIWA NAK STUDY TIBA-TIBA DATANG


Ntahla kenapa la aku skrang ni asik pk nak STUDY ...STUDY...STUDY...

Aku rasa aku dah jemu bekerja kot..ari-ari wat keje sama, tension dengan masalah kerja, masalah kehidupan semasa yang asyik nak fikir buat $$$$$$$$$ jek. Nak duit kena KEJE..xde keje xde $.. 
Tiba-tiba lak rindu nak STUDY 24JAM.. aku pk nak STUDY & EXAM je.. 
Tapi teringin pulak nak merasai kehidupan study di LUAR NEGARA.. aku tahu risiko nya memang tinggi tapi layak ke aku ke sana?....

6 comments:

iela said...

kalo dah ada semangat nak study teruskan jer. Kalo keje tp stress pon tak elok jugak tu. ;)

eLYies said...

kalo rasa nak study..teruskan ila..kami geng momies sokong dari belakang yer..bravo!

irma said...

aku pun teringin....huhu

ayien78 said...

klu ko tanya aku...otak aku dh tepu...ngeeeh..alasan lama yg aku guna masa abis diploma..tup tup tpaksa smbg study gak sbb tk dpt keje... n now i'm here.. you should follow ur instinct

kak ina kl said...

kalau terasa boleh pergi..pergilah..mana tau boleh gi oversea ker

ILA HAFIZ said...

masih mencari jalan ke sana. insyaALLAH settle down 1-1

 
template by suckmylolly.com