PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

29 November 2010

TRAVEL : JAKARTA & BANDUNG 5D4N - Hari ke 3

Hari ke- 3 pulak ketika berada di Bandung. Pagi-pagi kami dah bersiap ke Pasar Baru. Pasar Baru adalah pusat membeli belah yang sesuai yang berbaloi-baloi. Murah & menghairahkan poket ..haha..

Target utama aku nak membeli jubah & telekung. Kat sini memang murah berbanding harga di Malaysia. Bayangkan aku boleh dapat harga jubah Rp150,000.00 je padahal harga di Malaysia RM280. Memang berbaloi la. Memandangkan budget pun memang x bawak banyak & saiz aku pun susah di dapati. aku hanya beli apa yang patut je. 
Makanan kat sana yang aku rasa unik PISANG AROMA. memang sedap manis bersira. hehe
Sempat gak aku berjalan di sekitar pasar & peniaga jalanan. Beli buah skit untuk santapan aku di hotel. Seperti biasa nak balik ke hotel kami menaiki angkutan kota ke stesen keretapi, sorang 1000rp je. :) 

 suasana di pasar baru
 model jubah. ni kawan aku sedang menunggu aku memilih jubah :)
 tengok je kain cotton ni. memang murah tp aku x berkenan
 aksi menemani si rudy ni memilih shawl & tudung buat isterinya tersayang
ni la dia kuih di pasar baru. sedap sgt. namanya PISANG AROMA
 singgah beli buah. sedap, manis & murah
 semuanya masih fresh..model tu kurang fresh sebab dah berpunya. haha
CROCS bersepah di mana saja
 pulang ke hotel menaiki angkutan. izz suka sgt naik angkutan ni
singgah lunch makanan sunda


1 comments:

Anonymous said...

Cheap and trendy deisgner clothing from http://www.ronkaclothing.com where we sell: Paula Bianco, Citrine by the Stones, ginette ny, Aidan Mattox Niteline, MM6 Maison Martin Margiela, Nightcap Clothing, Elie Tahari, Superfine, Bring It Up, Oliver Peoples Eyewear, Indah, BG Haute, Jerome Dreyfuss - all available from our online designer clothing store at 50% off sale! Check out http://arts.harvard.edu - harvard university arts and fashion. We admire work of Harvard University Arts and Fashion - best school of arts where great designers learn how to create great looking designer clothing!

 
template by suckmylolly.com