PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

29 November 2010

NATRAH2

Natrah2. kesinambungan NATRAH1 yang aku pernah tonton di Istana Budaya tahun lepas. Tahun ni pengolahan kisah sejarah ni lagi besar dan terdapat elemen baru untuk memeriahkan lagi kisah tragis ini. Pelakon NATRAH1 tetap dikekalkan sebagai watak utama iaitu REMY ISHAK, MAYA KARIN, UMI AIDA & DATIN SOFEA JANE. Ramai juga barisan pelakon baru iaitu SUSAN LANCASTER, AARON AZIZ, FIZZ FAIRUZ, LYANA JASMEY, SHARIFAH SOFEA, DATIN ZIELA JALIL & NABILA HUDA melengkapkan lagi watak-watak dalam Natrah2.

Erma fatima memberanikan diri memasukkan elemen muzik dan tarian. Terdapat nyanyian & tarian dalam perjalanan pementesan Natrah2 kali ni. Percubaan pertama watak utama MANSOR ADABI atau REMY ISHAK menyanyikan lagu-lagu dalam pementasan ini. Lagi berani, remy berjaya memukau penonton dengan tarian ala bollywood. hahaha.. sungguh teruja dan terkesima aku melihatnya. Seperti mana aku mengenali Remy sekian tahun ini dia bukanlah seorang yang suka menari. Tapi Remy pernah menyanyi dalam 1 babak filemnya ANAK SETAN. Thumb up! TAHNIAH REMY ISHAK dengan percubaan baru ini.
Penghayatan Natrah di usia 20 tahun & 70 tahun amat mengusik hati dan jiwa aku. Tersentuh dengan penceritaan mereka sehingga aku seolah merasai keseksaan & kesedihan Natrah selama ini. Tahniah buat DATIN SOFEA JANE, SHARIFAH SOFEA & MAYA KARIN.

Marilah menonton NATRAH2 yang masih berlangsung di ISTANA BUDAYA hingga 4 Disember 2010 ini. 

AL-FATIHAH NATRAH


kali ni aku duduk di bahagian depan pentas.
barisan pelakon teater ketika penutup pementasan
geng teater baru aku...yan :)
bersama lesbo a.k.a besen aku eda & sepupunya Aleea Darvina
bersama kawan-kawanku  Zue, kawan zue & yan
gedik dulu sebelum balik rumah. bersama NATRAH & MANSOR ADABI
sian fizz fairuz. kepenatan dia. jamah dulu nasi lemak mengalas perut
yan bersama MAYA KARIN :)
YE. JEJAKA HARAPAN MALAYA. Remy Ishak.  :)
aku &  MAYA KARIN.. :)
bersama Datin Sofea Jane

8 comments:

azian_ab said...

tq sbb ajak sy pg skali. syok hehehee. I had a very good time :). murah la rezeki awak bdua. amiin

ILA HAFIZ said...

insyaALLAH amin. awk pun terlalu baik buat sy. apa salahnya sy membalas jasa baik awak selama ni. Jasa yang aritu pun lom berbayar lagi. inikan hal kecik ni. don`t worry benda yg baik, yg awk suka pasti sy ingat awak

el said...

wow best gilak diampit pelakon2 hebat hehehehe

ILA HAFIZ said...

aku pun pelakon gak :)

Niena Ismail said...

Ila!!!!
Bestnya dpt tonton NATRAH
kita kat JB, tak byk teater yg dpt tonton, terbaru skali yg paling ngetop tu lah PGL...
Mahadhir pown terlepas jugak, tunggulah kalau ada sequel

FaiHash said...

kenapakah remy isyak makin hensem T_T jeles jeles tak dpt pegy. patut pegy ari jumaat , tp last minute cancel :(

ILA HAFIZ said...

niena : sequel ...tunggu ada kat s`pore kalau ada

mek : tula..apsal x dtg? kak ila rasa nak repeat lg la. x puas nengok remy menari. hahaha

eLYies said...

bestnyaaaaaaaaaaaaaaaaa..jeles..jeles.!!!

 
template by suckmylolly.com