PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

10 November 2010

KAROK DULU DI REDBOX

Lama plak rasanya tak berkaraoke bersama teman-teman tapi mesra aku ni. Lepas raya adala sekali aku rasa berkarok. Almaklumla hujung-hujung tahun ni cuti pun dah xleh nak amik. Bos pun dah jeling-jeling asyik cuti aje. g sana ...g sini...g sinun... so, paham-paham jela kalau nak amik cuti dalam bulan-bulan penghujung ni. 

Kebetulan encik somi aku ni dah arrange dengan geng kaki bola dia nak berkarok secara berjemaah di Red Box Plus, Pavilion. Aku pun amikla kesempatan masa yang sama untuk berkarok bersama lesbo sejati aku yang mana ada. Bukan xmo bersosial dgn geng kaki bola tp dowang tu kebanyakkannya pegawai kesihatan membasmi nyamuk. Berkepul asap dalam bilik tu.. huhuhu kecuali la encik somi aku tu. dia mmg x reti berasap benda tu.
Aku pun dah minta izin dgn incek somi nak berkarok dgn geng aku je atas alasan asap rokok tu melemaskan aku & x elok untuk anak aku, izz. Incek somi aku ON je. dia x kisah..sport rim orangnye. tada halll.... hehe

Setelah diroger-roger, hanya ALYN , shima (geng sekolah) & abg min (somi shima) je dpt mengFREEkan masa bersama aku. Takdak hal.. 4 pun okey, lagi puas la masing-masing nak melalak. Habis 5 album siap kompilasi siap disumbangkan. hahaha

 poyo tol budak 2 orang tu melalak ..:P
 pengantin baru romantik gitew
feeling baekkk punyeeee ..ntah lagu kepuluh berapa dah ni...
biasala posing-posing la dulu before balik.. budak depan tu sebok jek nak interframe :P
kami bersama penaja TM 

Balik dari Karok plak, g tengok kat luar perkarangan depan PAVILION ada perjumpaan FERRARI. Banyak la kete-kete mewah ni tersadai.. apa lagi penuh la orang kerumun. pegang sana pegang sini posing sana posing sini... masing-masing berangan la tu kete sendiri.

 abg min dok berangan dgn marka hijau dia
 lesbo sejati dari kecik ni.. so kete leh la pakai sama-sama.. i xde hal lah..u pakai je. :)


4 comments:

eLYies said...

bestnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....aku nak makanan saneeeeeeeeeeeeeeeeee...huwaaaaaaaaa

Lyana said...

rindu nak karok...

el said...

muka abg tu mcm muka zizan pelakon tu plak aku tgk

zura@iwan said...

WAHHH...berkarok...caya ler....

 
template by suckmylolly.com