PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

06 October 2010

CONTEST: Gambar Kenangan Open House Aidil Fitri 2010 (Rumah Terbuka)

Lokasi : Di kediamanku, PV10 Danau Suajana. :)
Bila berlangsung : 16 syawal 1431H
Gambar ni diambil semasa kawan-kawan suami & ila datang beraya ke rumah kami. Dorang yang dalam gambar ni tengah menjamu selera. hehe.. candid photo ni..;)

PERTAMA KALI BERTEMU KAK INA KL DI LAMAN CYBER...
http://www.kakinakl.com/

Perkenalan bersama kak ina semasa ila melihat entry kak ina melalui blog Rafizah Nordin. Waktu itu saya tertarik dengan kisah-kisah kejayaan kak ina mendidik anak-anak sehingga berjaya ke menara gading. Ila suka membaca entry kak ina ttg perihal anak-anak. Selain dr tu.. ila sangat teruja melihat masakan kak ina. kadangkala membantu ila mencari idea utk memasak. hehe..
Terima kasih kak ina.. :) Oh ye.. lupalak nak kongsi cerita pasal kak ina ni.. kebetulan kak ina mengenali ayah mertua ila. Mengikut cerita kak ina, dia pernah berkhidmat sbg guru di Tadika Perpaduan satu ketika dulu yg terletak di hadapan rumah mertua ila di Taman Ibukota, Jln Gombak.

PERTAMA KALI BERTEMU KAK INA DI ALAM NYATA


Pertemuan yang tak di rancang ketika majlis persandingan kawan ila, AELLYNN yang juga seorang blogger di Dewan Taman Ibukota. Bagi pandangan ila, kak ina seorang yg sangat peramah & mudah mesra. Yelahkan..kalau kak ina ingat..kita bertemu tu dah rasa bertahun berkenalan.:) sungguh seronok dpt berjumpa kak ina.Itulah kali pertama & hingga kini kita belum bertemu lagi.. insyaALLAH panjang umur kita jumpa lagi ;).. ila sentiasakan mendoakan kesejahteraan kak ina sekeluarga.. :)

Contest- Gambar  Kenangan Open House Aidil Fitri 2010 (Rumah Terbuka)  adalah anjuran bersama eyriqazz , beautifulnara, nurazzah dan  darkbatman.

7 comments:

~~Ciklinn~~ said...

gud luck dik... huwaaaa dah jumpa kak ina yerk.. akak gak yg tak jumpa2 lagi nih...

kak ina kl said...

terima kasih ila sudi join contest akak..dan tunggu keputusannya nanti yer..

harap=harap boleh jumpa lagi yer

ILA HAFIZ said...

kak lin: hehe..tula. dah jumpa empunya diri tp teringin nak makan masakan dia yg best tu :)

kak ina : hopefully...insyaALLAH... rasa nak dtg raya je. hehe

Mommy Prince said...

waka waka.
mmg betul bini tak masak dah
miahahah

zura@iwan said...

semoga bjaya...

ILA HAFIZ said...

nik : hahaha..:)

zura: thanx

eyriqazz said...

menarik gambar...ada kelapangan,joinla contest saya sekali..lebih kurangje temanya

 
template by suckmylolly.com