PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

01 October 2010

STIM TOL WAT PROJEK

STIM tol wat pojek malam tadi.Apa taknya wat keje sampai kol 3 pagi. Bape round layan sampai mata pun naik celik. Penat memang penat tapi puas gila.

Aku gigih memasak macaroni sebanyak 3kg untuk hidangan OPEN OFFICE RAYA aku arini. Cam biasala aku kan suka masak-masak ni. Banyak ke skit ke insyaALLAH boleh diuruskan janji mood aku BAIK.
Semalam start wat keje dalam kol 10 selepas siap2 potong-potong, siang-siang, bakar kek.
Kebetulan apis pun ada open office, so aku watkan utk dia SALAD BUAH sebekas.

MACARONI aku tu nak dihidangkan 2 jenis,..MACARONI GORENG & BAKED MAC & CHEESE.
So, nak mencepatkan keje.. aku goreng dulu macaroni utk MAC & CHEESE dulu sebanyak 2.5kg. Selebihnya baru aku buat MACARONI GORENG. Bila dah siap macaroni, aku siapkan pula sos cheese. Biasala aku ni kan suka wat keje banyak dalam satu masa. Sambil2 mengacau sos cheese..sebelah tungku dok goreng macaroni. Memang makin UP la muscle aku ni.

Sambil-sambil menggoreng..leh panaskan oven & bakar mac & cheese. 2 jam gak baru siap bakar kesemua mac & cheese tu,. Memang banyakla hasilnya, lenguh2 pun aku suka sbb aku suka tgk orang makan.

 Alhamdulillah ramai yang memberi pujian & berebut nak tapau awal2.
skrang masa untuk aku cover balik waktu tidur. HEHEHE :)










|
|
|
|
|
|



: MACARONI GORENG BEREMPAH ::


:: BAKED MAC & CHEESE ::

4 comments:

Lyana Mansor said...

waaa tersangatlah rajin..gigih btol mummt izz nieh...

Dayah @ Real Ummu said...

pandainyeeee..sedap tengok smua makanan tu..

Mizz_Ila said...

yana : haha gigih mmg gigih..haha

dayah : sedap la kot. hehe..

eLYies said...

nak sikitttttttt

 
template by suckmylolly.com