PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

27 March 2009

AYAM DARA?

tenkiu besen sbb mengeTAG nama aku..disebabkan gambo aku byk di umah mak aku..
ni je aku jumpa dlm simpanan email aku... amik ko!
ni je gambo aku ada masa muda-muda dulu. x tahu la kowang leh nampak ke idak muka aku
tp muka aku sama je..cun ...comel gak cam skrang....kahhhhh :)
gambo ni without makeup ye.. almaklumla jalan2 tgh panas..xkan nak makeup.. cayor beb!.
agak seksi masa ni..kahhh...;)
napela jauh beno diambik..masa tu kamera cap ayam je..

erm.. benonya aku xde gambo spastik masa ayam dara..semua control cun je..

harharhar

8 comments:

♥ Eda ♥ said...

wah beskirt bagai...seksi uuuuu...mase ni ko dah di takel apis lom?

el said...

haa amek ko..gmbr dulu2 skit punya cekci..kahhhh cayalah ila..chumel nyeee wat posing cam tu hehehehe

Mizz_Ila said...

eda~ aku dah kawan-kawan..kapel lom lg..cekci uuuu!!ahaksssss

el~gambar zaman x bape nak malu pakai skirt. kahh.. posing ala model la.. cam besen aku la..kahhh

Syafa said...

pewittttttttttt..lentok riuk ko posing ye ila!!!ngehhhh...kuwus nye andaaaaaaaaaaaa....mase ni tingkatan bape weh..kahhh

Mizz_Ila said...

sya~ aku masa ni umo 19 tahun.. kahhh

*MaMa HeRdA* said...

sweeet aku tgk ko ilaaaa..amboi betis lawoo lagi...hehehe..

Mizz_Ila said...

her~ tenkiu la puji betis aku..kahhh

elly @ suely said...

cumelnye ila.... + cekci habisss hehehe

 
template by suckmylolly.com