PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

05 March 2009

TAG ESBOK

ni la dia esbok aku bernama "Haier " yg terlekat di pintu atas.. bawah xleh nanti sume dikobek dak izz..
apa yang ada? ni ha gambo 2 ekor kengewoo(version izz) kiriman dr family besen :)
ni pulok kad befday aku last year..apis bg.. kelako apis tulis kat dlmnye.. sbg ingatan aku & dia..
ni la gambo anak angkat aku, tehah & anak kesayangan aku, izz
ni plak bil2 yang belom di bayar..saja letak sini supaya apis ingat dia lom bayo bil.kahh

7 comments:

kak ina kl said...

salam illa..akak dah jawab tag ye..

Rafizah Nordin said...

adush aku tak buat lagi TAG nih

Nur Syafawati said...

wow!!byknyer bil2 yg blum di bayar..hahah..bayar cepat ila!!bayar!!krg ko bergelap anak banak karang!!hehehe

Eda said...

beso peti ais besen..sogan..sogan.. tere izz sebut kangawooo aina duk sini pun tak reti lagi sebut kangawooo..hikhik

elly said...

comel la gbr izz yg kat esbox ko tue ila hehehe...

ai said...

wakakakakakaka!!!!
penoh esbok kau..tang bill tu yg aku kagum tu! ;P

MUMMY ILA said...

hahaha biasa la bil awal2 bulan gitu gamaknye. hehe

 
template by suckmylolly.com