PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

10 March 2009

TAG FROM SYA & EDA

* Do not copy answer * The tag question must be 100% the same * Tag people after doing tag 1-Yies 2-Suzie 3-Zie 4-Kak sue 5-Faizah 6-Tinie 7-Teha 8-Zuraida (Zue) 9-Alyn

1. How do u know 1(Yies)?
- kenal dia masa join M.COM..masa tu dia mak yong cam aku..skrang pun dia mak yong gak tp aku je mak ngah. kahhh
2. What would u do if u never meet 2(Suzie)?
-Tak penah jumpa pun. Berkenalan di blog merahku..teringin gak nak jumpa ;)
3. What would u do if 3 n 4 dated u(Zie & Kak sue)?
- dowang ni mmg geng sosialan aku a.k.a mak-mak ayam terHORMAT. next week ada dated dgn zie & kak sue @ KLCC Park
4. Would 5 n 6 make a good couple(Faizah & Tinie)?
- opss x mungkin. dowang dah ada kapel masing2...xkan dowang lesbo gak kot cam aku?...kahhh
5. Do u think 7 is attractive(teha)?
-yes...mmg pun..dah la cun..pandai bergaya..mmg comeyla..suka aku ngan dak ni
6. Do u know anything about 8's (Zue)family?
-Tau sangat.. seingat aku dia ada 3 org adik. Ada somi org n9.. ada anak dara sebaya anak aku..
7. Tell me something about 9(Alyn)?
-Ayam dara yg akan kehilangan daranya awal bulan depan. Tunangnya nama EE. pasangan yg suka berkarok cam aku gak. Peminat CROCS cam aku gak.. Dia ni mak angkat izz. suka sangat melayan kerenah izz.
8. What language does 2 speak(suzie)?
-bahasa melayu jek..
9. Who is 3 going out with(zie)?
- nak klua dgn dia ni..dah plan nak nak klua lepak2 kat klcc park ahad depan.
10. How old is number 4(kak sue)?
-30tahun... sebaya laki aku.. tp dia nampak muda sebaya aku. kahhh
(blanja nasi ayam ye kak sue)
11. 5(Faizah)?
- dia ni muda setahun je dr aku. Rupanya laki dia junior aku. kahh
12. Who is 6's (Tinie)favourite singer?
-ntahla.. ct nurhaliza kot..
13. 7(teha)?
-penyanyi arab kot.. sbb kat blog dia asik lagu arab je aku dengo
14. Is 8 (zue)single?
-idokla.. kawan teman ni dah kawin beranak 1.. hehe
15. What's 9(Alyn) last name?
-Mazlin bte Mohemed Zakariah...kan..kan..kan...?
16. Would u consider being in a relationship with 1(Yies)?
-sure la.. dia ni bakal customer tetek aku..
17. Which school does 2 go to(Suzie)?
- Kat terengganu kot..sbbnya dia penah kata dia schoolmate zura hotfm, bini besfren laki aku.
18. What do like about 3(zie)?
-Dia cantik..putih gebu. senang berkawan dgn dia. walaupun virtual tp terasa dekat dgt ..selalu berjimba..x sabo nak jumpa dia..

4 comments:

Fiza Nordin said...

spread out dah TAG nih... :D

Suziey Ahmad said...

hohoho..hehehe..tringin gk nak jmpe..hehhehe..

opss..aku xpnh skolah kt ganu ler..aku scoolmate zura hotfm mase dia atlit kat sek.men.SAAS kajang..hehehheh:D

Anonymous said...

hmm sesi menjawab tag la ya.... dah ader blog senang kami nak terjah skang ni... ya la.. fp dah makin lembs... so kengkawan pun byk ke blog jadi kami pun follow la gak.. heheh..
makin besar izz skang ni... suka tgk dia...

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

wei..
tag macam susah jer aku nak jawabbb.
tapi akan aku usahakan..hehehe
tima kasih sbb rindu rinduan ngan aku..wakakaka..

 
template by suckmylolly.com