PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

31 March 2009

BULAN MADU

Bulan madu kami ke -4 tawun @ Genting Highland Bulan madu kami kali ke- 3 tawun @ EYE ON MALAYSIABulan madu kami ke -2 tawun @ Langkawi ( cd gambar ilang..uwaaaa)
Bulan madu kami PERTAMA kali @ KK, sabah

4 tahun telah berlalu

kenangan muncul kembali..

7 comments:

ppb_ppkp said...

wah...seronok kan bila kenag2 smula honeymoon..tapi iela..4 thn dah berlalu..hang tetap maintain..

IRMALIAH MOHD RAMLI said...

wah....lomatik....huhu...aku xder pi honeymoon pon......uwaaaaaaaa

~~ciklinn~~ said...

ala seronoknya tgok kembali gamabr bulan madu ni kan....

♥ Eda ♥ said...

amboi tetiap tahun bulan madu...romantinya besen aku.. aku ni harammmmm..wakakakak mase first year je grand..dah lame2 basi..kahhhhh

Rafizah Nordin said...

uishhh samelah kite eda oiii
mase memule jek beriye pehtu udah2 le tu nak bercoti nye...
carikkk duit banyak2 beli rete bende lagi baguih katenye
huhhhhhh hampeh!

(idak jugek banyak rete bendenye pun...dok bertambah anak ade le.tu pun rete gak eh...)

:D

MUMMY ILA said...

ppb_ppkp~ mmg seronok & cam x caya dah nak masuk 5 tahun dah.. suka duka hidup berumahtangga...hehe

kak irma~ hehe..aku mmg lomantik kak ima oi.. tiap tahun aku je sebok nak celebrate. apis pun sama gak tp honeymoon kami xdela asik perok dlm bilik. kami jalan2 sama2 kat tempat yg jarang kami nak pegi.

ciklin~ mmg sonok monok sgt. 2 tahun bulan madu tanpa anak.. skrang bulan madu dgn anak plak. hehe

eda besen~ aku tiap tahun ni acara wajib selain celebrate befday masing2.

kak za~hehe..mayb sbb kami ni "kaki jalan" kot.. takpela dok umah pun bulan madu gak. bikin anak tu rete terindah yg x dpt dibeli di mana2..rete paling berharga hingga akhirat tu..

FaizAmYAirieL said...

aah la..tiap tahun honeymoon..so lomantik la both of u...ehehee

 
template by suckmylolly.com