PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

01 April 2009

MAK BOREK ANAK RINTIK

aksi izz makan mangga...hehe
sejibik sejibun cam pangai aku masa kecik..
aku dulu sampai bergaduh dgn abg aku sbb nak dptkan bijik mangga..
apela sedap sgt bijik mangga kan?.. isinya kan ada..
tapi aku x pedulik...acara wajib lepas settlekan isi mangga
mesti nak hisap biji mangga gak..
ni la terjadi pada anak aku plak..
jenuh aku ckp tu bijikla sayang oiiii...
dia pun x pedulik...nak gakkkkk...
hisapan begitu mengerikannnn!!!
kang x pasal tercekik bijik mangga plak kang izz oii..
apa pun ni la dikatakan 'mak borek anak rintik'
wakakakakaka

13 comments:

el said...

fuhyooo izz ko selera gajah gak eh..mcm mummy ko gak..hehehehe..pndi lak dia isap magga tu ...kiut je hehehe

FaizAmYAirieL said...

huiyo..makan mangga..sedapnye..x mo makan banyak2 erk yies..awak ade asma kan?? ehehhe

nasz said...

sedap nye tgk mangga kamu tu izz, nak sikit!

MUMMY ILA said...

el~ hahaha..selera naga la..isap sampai putih bijik tu. kahhh

faiza~ ko ni faiz.. izz la bukan yies. tau la kena APRIL FOOL! KAHH..
x apa la makan mangga la dik oi..durian, rambutan, tembikai je xleh makan byk.. mummy ada asma.. izz ada brocholitis je.
hehehe

nas~ mintak kat uncle nazif..

ai said...

alaaaaaaaaaaaaaa....auntie nk bijik mangga tu la izz!! ;P

ppb_ppkp said...

ihihihih....memangs edap what mkn mcm tu...nak2 mangga ahrum manis..perghhh...meh la datang perlis pekena mangga harum mnanis...april sampai mei...walaa

♥ Eda ♥ said...

ala mak ko sebenarnya bag ko bijik kan iz..sebab isi dier dah abih telan..alasan je tu...wakakakaka

MUMMY ILA said...

ppb_ppkp~ sedapnye harum manis. meh anto ke key el skit..

eda~ siot ko besen! aku bg isi la. dia dah habiskan..hehe

IRMALIAH MOHD RAMLI said...

izzzzzzz.....cik ima nak gak mangga...terlior cik ima nengok...huhu.kat sini mangga2 x best...uwaaaaaaaaa lmbtnya nk tgu bln 5 balik smnjg...

MUMMY ILA said...

kak ima~ cik ima jgn ngidam tau ..izz nak anto mangga jauh sgt. hehe terlebih kos pos dr kos beli mangga plak. xpela nanti kak ima balik makan puas2 ye...

fazilzura said...

Ila.. wakakak sebijik cm akil jgk .. x nak makan yg dh potong.. sure nak gigit bijik tu jgk .. pehtu comot

MUMMY ILA said...

zura~ dia makan isinya gak zura tp bila dah selesai tu dia menunggu bijik tu plak. dah berebut dgn aku plak.. kahhh...

Nur Syafawati said...

wehhh..aku pun suke biji mangga!!!!

 
template by suckmylolly.com