PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

23 April 2009

TAG 'KERTAS DINDING'

1)Anda perlu printscreen wallpaper anda yang tengah gune skang..jgn tipu2 ek..
- tu dia 'kertas dinding aku' saat ni.. xde nak tipu eh.. tipu dosa tauuuuu.....
2)Bagitau kenapa anda suka wallpaper anda..
- suka sebab gambo tu aku bersama anak kesayangan aku. Nampak aku 'cun' & anak aku plak 'cute encem' gitew... :) kalau wat keje kat opis.. sure ada "semangat" lepas tgk gambar ni & dapat melepaskan kerinduan ke dia. :D
3)Tag 10 orang
1-As
2-Alyn
3-sya
4-Ayu
5-Ayien
6-Kak ira
7-Kak ina
8-suzie
9-Oya
10-Tinie

tenkiu besen sbb 'tag' aku lagi... hehe..miss u ...:)

11 comments:

kak ina kl said...

salam illa..insyallah ..nanti akak buat...terima kasih..

Tinie said...

orait akan ku buat tugasan itu

Rafizah Nordin said...

jek ruper senyum anak banak...iyolah anak omak kan...heeee

As said...

Ila InsyaAllah... nanti kami buat ok...

FaizAmYAirieL said...

lawoo wall paper..ehehee

Nur Syafawati said...

ila..cantiknyer gambo wallpaper ko...aku rase sbb ko pakai baju ijau..background rumput pun ijau..tu yg naik kaler nye kan..syahdu je..anak banak ni..izz lak comey sgt...!!

MUMMY ILA said...

aku pun suka gambo ni sbb lawo sgt..

♥ Eda ♥ said...

cantek gambo tu besen...klau letak gambo aku n aina lag cantek ..kahhhhh....

MUMMY ILA said...

besen..nantila kita bergambo sekali dgn besen & anak2..

konon2 cam majlis letak tanda la.. merisik gitew.. ko make up aina cun2..kahh

ayuZack said...

gambo wallpaper ni nampak santek sbb natural action. nampak sgt kemesraan ibu dan anak tu kan... suke...

MUMMY ILA said...

ayu~ aku pun suka...:)

 
template by suckmylolly.com