PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

09 April 2009

LAST CUCUK

saje aku entry gambar ni. isnin lepas bawak izz p cucuk injection 3 serangkai utk setahun 6 bulan. Disebabkan 2 bulan lepas asik postponned jek atas sebab kesihatan aku & izz.. genap setahun 8 bulan baru la cucuk. condition izz sihat. Izz memang bagus la.. x sia2 aku memuji anak aku ni sbbnya dia patut dipuji. langsung x nangis bila kena cucuk.. rilex je.
lepas tu leh menyembang dengan doktor. hehe
Sementara nak tunggu bil, lepak2 dulu. Izz mmg x dok diam.. nampak mainan terus tarik kerusi & duduk depan mainan. Mulut mmg bising la kalau main. hehe.. kebetulan opismate aku pun bawak anak jumpa paed yg sama. Masing2 tunggu bil depan kaunter. Anak kami main sama-sama.. tengokla si izz x cam orang lepas kene cucuk.. slumber je muka.. padahal cucuk kat bontot. wakakakaka
izz + zahra eceh..pandang kamera ... rilex je 2 org ni.. kat opis..mummy & mama kamu dok meeting berdua. kat spital kowang lak meeting depan menan.

6 comments:

el said...

tingat lak aku ms danish cucuk 3 srgki tu...dia jalan terjengket2 ..sbb mayb kebas ke sakit ke..semua org dok gelak ke dia jln cam tu..lawak sggh ms tu..hehehe..

ish2 izz ko mmg kebal la nak oi leh lak ko pi main2 pas cucuk...hehehehe

elly @ suely said...

anak aku lom kena lg... x tau ape cite qimie nanti ekekeke... kena kat montot eh hehehe...

♥ Eda ♥ said...

uik cucuk buntut eh...kat sini tak tau la cucuk buntut ke tak..sedangkan cucuk tgn pun aina dah terjerit2...alahai nantuku yg sgt cekal n kuat cam mummynya...hehe

As said...

hmm... ila... kami pun nak bawak aqeel p cucuk... tp ion saturday la... hmm best nyer izz ader kawan nak main.. pompuan lagi.. hehehehe

ai said...

Uik!! menantu baru ye debab?? :P

Tinie said...

syabas!! BETA. Anak aku nampak jarum jer dah melalak, penakut betol.

 
template by suckmylolly.com