PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

08 April 2009

REWANG DI HARI AHAD

Majlis persandingan MR&MRS Ee ... semuanya berjalan dgn lancar..Lauk pauk mmg sedap kena dengan tengkolok aku. hehe... apa pun SELAMAT PENGANTIN BARU..SEMOGA JODOH KOWANG KEKAL HINGGA AKHIR HAYAT & CEPAT2 DIKURNIAKAN ZURIAT PENGIKAT KEBAHGIAAN RUMAHTANGGA.....& LEH PEGANG STATUS "MAK AYAM"..... :)
meja santapan dua mempilai....serba pink... 2 merpati sejoli bersanding di atas pelamin...sama cantik sama padan
indah baju berlatar putih berona merah jambu...
antara mereka yg meraikan..
kak sue + alya+ kak aiza
Anne + daniel + addy
mek sara + herda + kak fiza + aku(ila)+ izz
kek pengantin 3 tingkat..hasil tangan mak ayam herda...
santapan en.somiku....kenyang perut senang hati..lalalalala :D
akil - anak zura
pengantin bersanding di atas pelaminan
abg ee control macho..nampak x keris tu?..jaga2..
.keris lain alyn je nampak. kahh
ceh...panten pompuan je beriya...gile glemer punya panten..kahhh
kami tgh mencekikkkk!!..
anakku yg amat suka makan candy....
aku + kak ina idola aku bab masakan & bela anak...ketemu jua akhirnya...
pelamin indah di atas singgahsana
team mak ayam...
her+anne+sara+kak sue+kak aiza+zura
smileee....:)
si debab daniel
si manis alya
si macho alex
gift dr pihak panten
pasangan adik badik .. hehe mek mama + mek lisa
makan beradab... kenyang ke tu?
mak ayam lagi....
audio team...apis frust takde kokek..
yang.. abg betolkan tali bra u ye...hehe
si cantik mek sofea
acara memotong kek...
bergambar bersama mak ayam...m.com
control cun....
sume posing sopan jee...
ni namanya pose aksi bebas...kahhh
woi...woi..sabo anak2 ayam sekaliannn...
anak teruna ku tgh diinterview oleh moon...
bapak ayam.com ..addy pemalu... Balik dr majlis alyn..kami anak banak terus ke sri gombak. Nak melawat kawan susuibu.com, zarina yang baru melahirkan anak ke-2 nye... singgah dulu kat manjaku sri gombak..beli barang izz & hadiah baby. Izz dah melekat kat menan luar kedai... ni la menannye.. habis rm5 baba... 5 round main.. kahhh sampai hujan lebat pun xmo turun...
ceh...nak lumba la tu...
muka dah berpeluh2.. nak main lagi..lagi..dan lagi.....
naik yang ni plak..kalau ada 10 benda ni..10 kali ko naik kan dik oiiii...
nasib la ko sorang je anak mummy & baba.. kalau ramai..makan hati ko la anak oi..
sekali je mummy kasi naik...wakakakaka

8 comments:

saveme_zero said...

ila...ayat2 ko aku tak leh blah la..waakakakaka. kemaluan panten weii...hahahahaha. aku curi gambo! ehh..bkn curi..ambik..hahahaha

Mama Herda said...

hahahaha..lawo2..aku tgk pic kita2 aje ila atas pentas tu buykan main lame dok atas tu hahaha..sgguh glamer kite ilaaaa..hahaha..

MUMMY ILA said...

wakakakakak... mmg mak yam gile glemer... sume kamera ada muka kita.. kahhh

Nur Syafawati said...

kahhhhhhhhh..sgt2 menarik gambo2 ini..aku pun suke melihatnyer..sgt jelas!!!huhuhuhuh..sonoknye camera mahal ni..ahaksss...
weh ila..ko beli je la mesin menan tu utk izz..biar dia masuk sendiri kat umah..pastu ko leh kuarkan duit tu balik ..pastu main balik..dah seterusnyer..kahhhhhhhh

Tinie said...

meriah nyer kawin alyn..
wei apa kata ko belikan jer si izz menan tu..ko letak kat rumah boleh izz main sampai lebam..tido situ pun bulihhh..hikhik

ctm-cak'on said...

wah k.ila, leh jd photografer lak pas nie! nk hire akak nk wat oudoor leh x? ekekek..leh ar kawan2...hehehehe...

MUMMY ILA said...

sya~x mampu aku nak beli mesin tu. heheh...

tinie~wakakak.. kang aku yg x tido tinie oi dok teman dia main. stress..stressss

yam~ bole je buk.. hehe

kak ina kl said...

salam ila..tak puas berborak ..kejap bebenar..lain kali jumpa lagi ye...
alahai..kamu siap puji akak ni..kembang punggung akak..terima kasih di atas pujian tu..

 
template by suckmylolly.com