PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

03 April 2009

FAST & FURIOUS

sungguh mengerikannnn~!!!
my feveret heroes : Vin Diesel & Paul Walker
my feveret heroen : Jordana Brewster
rombongan Man United FC ke GSC, Midvalley
IZZ in action...
oh yeeeee
yeeeaayyyy..
dinner dulu ye b4 watching movie ...
aktiviti wajib kalau jumpa abg ni .. :)
mummy & izz Ulasan Cite : Memang best.. 5* utk Fast & Furious 2009. Sungguh teruja aku anak banak menonton cite ni. Penuh dengan aksi & dramatik. Pelakon2 yang hebat & kereta-kereta yg gempak. Dari mula cite sampai habis penuh dengan aksi. huh... terasa cam bawak kete tu gak. :)

9 comments:

eLYies said...

amboi2..izz...sakan yer..pi tgk movie...hehehhee

ai said...

Happeningnya di tgk wayang reramai camtu!!!

*HeRdA* said...

aku ingat ade van diesel tu kat wayang..buat primetime keee..mmg mengerikan betul ko ni..terkejut aku...hahaha..rupe2nyee copy paste aje..hahaha..amboi ila burger ko tuu..mcm xnk kongsi aje..hahaha..

elly @ suely said...

bes eh ila... aku pon x sbr nak g tgk nie... hehehehe

MUMMY ILA said...

yies~teruja tgk kete racing..hehe

kak ai~ mmg sampai pening.. wakaka

her~hahaha..aku x jumpa dowang ..aku hanya dpt jumpa nancy(pimai pimai tangtu), zainal alam, ayu raudhah je. kahhh tp x sempat nak bergambo sbb malas nak abiskan memori kamera. kahhhh

suely~mmg best sgt..gabungan F&F sebelum ni. gempak beb

♥ Eda ♥ said...

cembungnya pipi nantuku..huhuhu...werh ko dpt tiket free lagi ke??tak agak2 besen aku berjoli..hahaha

MUMMY ILA said...

eda~ uiks..mana de FOC besen oi..bankrup GSC. kahhh..mau muka aku lakibini WANTED!.. HEHE

aku beli la ..mahey oii..opening day...rm15 kena cekau. hehe

x kisah la ..pueh hati..mmg dramatik jiwa aku..x merasa naik kete gitu..dpt nengok pun jadila. kahh

saveme_zero said...

aku pun tingin nak tgk citer ni ila. dgr kt mmg best.

ctm-cak'on said...

wah..syoknye k.ila dah lepas tgk fast n furious 4, gempak giler cite nie kan sampai naik ranking pertama dunia tueh, isk rugi x tgk nieh :)

 
template by suckmylolly.com