PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

27 March 2009

BOWLING

my turn ke?.. alamak..ramai lak minta sign autograf..sabo ye..sy nak bergambar dulu
camni ye nak baling..okla ni gaya camni..
yeeeeay!!! strike!!!
oppsss....mana ball izz ni mummy?
boring la..panjat ni pun best...
hai boleh berkenalan..nama sy izz.. (aksi mencari kenalan baru)
uwaaaaaaaaaaa....gayat la banggg .....nak turun!! turun~~!!
Latihan bowling dgn member babah dr Man Utd FC.. mummy tengok je sbb diserang sakit belakang. Hanya mampu menjadi tukang amik gambo je & jaga dak kecik yg lasak ni...

8 comments:

My Blog said...

pandaina main bowling.. kecik-kecik kna tunjuk bakat ya

ai said...

amboiii izz..tangan melekat dah kat bola bowling tu! ni kalau aku main, mau aku yg berguling masuk longkang tu! ;P

[-suziey-] said...

hahah..pandai ko ila reka cerpen..ekeke:D

el said...

ilaaaaaaaaaaa aku suke pic izz no. 4 tu sgtlahhhh kiiuttttttt...geram aku tgkkkkkkk...kalo ko premkan pic tu mmg superBBBBB kiut giler kentang lenyek..kahhhhh

♥ Eda ♥ said...

izz larat ke nak angkat bola tu...hehe... alo sian besen sakit blakang...aku nak gelak tgk gambo mamat yg baju ijau tu tersengih...kahhhhhhhh

mummy teha said...

COMEYNYEEEE IZZZZZZ PKI BAJU BELANG!!NGN RAMBUT JURAI2 NYE..HEHEHE!!EH TU SIZE 6MNTH KE??

elly @ suely said...

cumelnye izz... memg ko saje bela ke rmbut dia ila?

MUMMY ILA said...

myblog~ sape ni ek?.. hehe..dia apa pun minat..

kak ai~tula kat ai..sebok dia memilih bola gak. lama2 letakkan aje bola sebelah dia. tu pun ada hati nak angkat. x padan kenitt!!

suzie~ hehehe

el~anak aku mmg cute ...cam anak ko gakk..kahhh

eda besen~ sesungguhnya mmg x larat tapi semangat tu ada. hehe..tu kawan si apis ..dowang ni pangkat adik2 je. suka melayan izz..

teha~ apelak 6 bulannya teha. baju tu saiz setahun. hehe..6 bulan tu khalis punya..

suely~ aah aku mmg bikin rambut dia camtu..style ala japanese/korean. bkn apa nak tutup tinge pangpang.

 
template by suckmylolly.com