PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

25 March 2009

DAPO KEMBALI BERASAP

Sungguhhhhh mengiurkannnnnn!!!!!
ampunnnn...!! ampun!!!! ampun!!!
saje tepek gambo masakan aku malam td
"char kuew tiaw udang"
menandakan kerjaya aku sebagai chef di rumah B-3-7 masih berjalan. Biasa la weekday kami x selalu makan luar...weekend je sebab dah penat berjalan anak banak mengukur kilometer. hehe...

10 comments:

eLYies said...

ko saje je kan..ko saje je kan..ko saje je kan....ko saje je kan..itu je termampu aku menaip..kahhhhhhhh

nasz said...

saje je ila nak tayang kue tiaw ni kan? ko dah tau mak2 buyung ni kan??

MUMMY ILA said...

wakakakakaka :)

[-suziey-] said...

alamak..laponye aku ila...aku sukak tgk ball2 tu..ekeke:D

el said...

sib baik aku bkn mak buyung..tpi aku lapooooooooooooo..huwaaaaaaaaa..ko saje je kan ko saje je kannn (pinjam ayat yies)...leleh aku tgk ko pya char kote yau..kahhhhhhhh

saveme_zero said...

hoii..saja je ni. adehh..terliur aku!!

♥ Eda ♥ said...

udang tu yg aku sokaaaaaaaaaa

Tinie said...

wei ila..sila jgn tepek makanan dlm blog..ini amaran!! wakakaka
aku terliur ;D

ai said...

aku tengok kuetiaw ni pon cam beli punye je..amat menariks!!!

MUMMY ILA said...

hahahaha.. aku x kira..nak tepek gak makanan!!

 
template by suckmylolly.com