PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

03 March 2009

IZZ JIMBA-JIMBA

Gambo ni jumaat lepas, lepas balik dr bergedik koke dgn mak-mak ayam. Malam plak bergedik dgn anak. Disebabkan aku order kek Moist choc dgn mak ayam herda. Aku pun ngajak la kawan baik aku, feezah & rudy & anak angkat aku, teha a.k.a kakak izz.

ni la dia kek moist choc hasil air tangan mak ayam herda.. superb! petang tu p jusco jap. babah izz blanja makan Mc d.. izz menjeling sbb mummy sebok snap gambo dia yg tengah makan fries cicah tomato sos...
tinggal kenangan.. selipar izz yg ni dah tercicir masa dia shopping dgn atok di tesco shah alam.
Atok dah belikan selipar lain.. tp sedih aku sbb aku sgt suka selipar ini....
menyedotttt! feveret terbaru dia.. nutrigen...:)
labuhnye pp ko dikkkkk!!! gerammm sbb tu mummy suka geget pp kamooo
tehah : nak call aina la jap.. nak bgtau i dating dgn bf dia :D
Tehah : izz, ni gambar pooh kan?
Izz: ala cebokla kak tehah ni.. izz nak tgk intan jappp
tehah: banyaknye menan dak izz ni.. emm..ni...tu..ni..tuu..ini..mana eh nak main?..
izz: iskh..kak teha ni!..malas i nak layan..
Tehah: izz, suruh la mummy belikan moto. nanti leh bawak kak tehah jalan2.
makan beradab.. adoyai..comey sungguh kamoo ni tehah..siap dtg umah aunty ila camni la ghupenye.. hehe

5 comments:

Rafizah Nordin said...

kek itu sgt mggiurkan...
pipi ko izz...bukan hanye mummy mu,untie pija pun rase nak geget2!!!

Eda said...

amboii terliur besen mu disini melihat kek itewwwwww...simpan le skit utk aku weyyy....

amboi teha..mentang2 nama ko teha..ko nak rampas menantu aku yer... nanti izzz... aina curang kang..ekeke

MUMMY ILA said...

kak za~ tula pp tu je lebih..bdan gitu je aku nengok. kaki pun saiz budak 6 bulan. kahhh

eda~ ada lg dlm fridge aku kek tu. ada suku lg x habis.

hehe..aku dh pesan kat izz. cari gf muda dr izz. jgn tua sgt nanti queen control. kahhh.. kak tehah tu kakak izz je. hehe..

kak ina kl said...

salam ila...selamat ulang tahun untuk izz..semuga menjadi kebanggaan kepada ibu dan ayah..

MUMMY ILA said...

kak ina~ tu bkn kek befday la kak ina. hehe.. tu kek saje2 makan membanyakkan lemak di badan. kahh

 
template by suckmylolly.com