PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

18 March 2009

TAG

Tenkiu eda besen sbb sudi menambah keje aku kat sini TAPI aku hargainya sbb buat tag ni dpt mengurangkan stress aku.. :)
Tag : 1) Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu? -MATAHARIKU sbb dlm blog ni 99% cite pasal anak kesayangan aku. Dia umpama matahari yg menerangi hidup aku & tanpa dia aku ......-
2) Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu? - http://mummy-ila.blogspot.com-
-aku ni mummy kepada izz..ila tu nama manja aku..senang pun aku nak ingat-
3) Apakah 'method' penulisan dalam blog anda? -more pada luahan hati aku berkisar ttg keluarga & kawan-kawan& diri sendiri-
4) Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?
- Hapus tu x penah tp aku penah kuburkan blog ni sekian lama. hampir 2 tahun aku x jenguk blog ni sebabnya aku takde mood & mmg xde sapa nak amik tau...kahh sbb aku pun x bgtau..- -
5) Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?
-cool..kretif & simple. Aku suka baca sbb aku rindu kat dowang ni tp x tahu la pemilik blog tu rindu kat aku ke idakkk... (aku kan suka perasan je)-
psst:- ko kena selalu lap2 badan menantu aku tu..
ko letak towel basah kat tiak dia tp jgn sampai biru lak dia.
demam nak pandai & beso la tu.. take care both of u..

3 comments:

♥ Eda ♥ said...

thanks besen for make it done...chewaaa.... aku tak paham sajak ko kat bawah ni..haha.. ko terangkan la secara direct apa yg membuat ko ilang mood tuh?

nway thanks for d advice.. tu la aku dok rendam2 kaki dier ngan air suam..siang2 ni panas so dier tak de la getar mcm pakinson sgt..bab malam tu je aku takottt... sebab dier cam panas mendadak..huhu

Mizz_Ila said...

haha..xyah la ko pahamkan poem emo aku tu.

ko pahamkan aje lagu kat blog aku tu lg best..."i kissed a girl..i likee it!!" kahh

kat sana malam sejok ke? kalau cuaca sejok..ko pastikan pakaikan dia baju & stokin tebal. slowkan kipas skit.. xyah selimut dia. ko just tuam dahi dia dgn bonjot ais atau towel lembab je kejap2.
ubat tu bagi ikut masa. bagi minum air kosong byk2. panas dalam tu kalau malam mengigil.

izz pun malam td batok2..dia ikut aku la tu kalau sejok bangat sure batok tp kena aware sbb ada petanda nak kena sempot.

Suziey Ahmad said...

ko letak batu nisan x mase ko kuburkan blog ko ni dulu..ekekek:p

 
template by suckmylolly.com