PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

23 March 2009

MAKAN TIME @ STAR HILL

bila dapo x berasap.. bila kaki dah gatal nak merayap..bila poket dah berisi..
mula la jalan-jalan cari makannn....
lapar ke nak? pose dulu sebelum menyentappp..
sup bebola
popia goreng
somiku..
air tembikai ku..
laici ...yummy
tembikai utk izz
nasi ayamm...wallaaaaa
steamed chickenn... feberet aku
aiskrim arab... sedappp
pakcik ni buat ais krim sambil nyanyi lagu arab :)
opocotttt mak ko!! aiskrim nak jatuhhh...

6 comments:

♥ Eda ♥ said...

kesian aku weh... mmg tak tau la nape line tenet aku separa boikot ko la gamaknya..dah la aku tak nampak segala mcm link..chatbox semua tu... pehtu klau ko update pun kat belog aku tak muncul2 yg ko update...huhuhu..nasib la aku ni rajin terjah..klau tak harammmm aku tak tau...hehe sedapnye melantak..lag sedap melantak ngan kamera beso..hak hak

Syafa said...

sedapnyerrrrrrrrrr..steam chicken!!!!lapo lak nengok ko mkn ila oi!!!!huhuhuhuh...pastu pekena lak ais krim!!!!adoiyai..

Unknown said...

amboi3x..clear betul haaa

Suziey Ahmad said...

alamak..daku tergoda ngn ball2 ituuu:p

*MaMa HeRdA* said...

aku bkn nk komen korang tgh makan....hehehe..tapiii aku nk komen gambor yg di ambik tu sgt le line clearrrrrrrrrrrrrrrrrr....cantek..

A.I said...

amboiiiiiii...poket hang penoh ka? mai bak aku skit debab..aku tgh kering kontang ni!! ;P dah le saje kau tayang steam chicken feberet aku tu jugakkk!! kau kijammmm!!

 
template by suckmylolly.com