PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

30 March 2009

VITAGEN SUKANRIA CERIA

xtiviti di Vitagen SukanRia Ceria ASTRO @ Kelab ekuestrian, bkt kiara, KL.
SukanRia ceria.... this way -- >
mengantuknyeee...pagi2 mummy suruh siap
cuaca panas wei.. tp mummy malas bawak payung..kahhh
steady my son... :)
jauh nak menapak..xpe bako lemak..
clown ..:)
booth lost & found..
upin ipin - pakaian beragam
ni kategori family - adoi jd orang asli anak banak..
jangan lupa lirik @ booth RIA bersama farah breep2 & syawal..
dpt bergambar dgn patung pun jadila.. 2 org mamat ni x dpt jumpa..
baba join xtiviti.. hahaha..pukul yang jgn x pukul...!!
sian pp dia merah... kena gigit nyamuk malam td kat umah atok
tengok apa tu sayang?..
nak belon~~!
pakaian beragam lg....
yeee...dpt pedangggg...(mummy nampak lain je benda ni??...hehe)
ni la pemenang kete citra... pasangan robot transformers
farah asyikin
vitagen...
kumpulan sepah..di booth prima
kutip hadiah kat booth prima.. hahaha.. pulun 5 hadiah kat booth ni je. soklan senang beb..;)
dina in action
booth @ OASIS
mummy kutip hadiah kat sini lak..kahh...>> tgh jawab soklan tu.. kekeke
yeeeaayyy...mummy menang!
mila plak wat show..
sepah tgh wat rakaman utk kisah sepah
sepah & baba...
nila dia hasil kutipan hadiah2 yg mummy & baba dpt sepanjang hari...
mmg berbaloii.... ceriaaaa sgt rasanya.. :)

14 comments:

*MaMa HeRdA* said...

waaaaaa..sonoknyeee ilaaaaaa..meriah sgguh le..rugi aku x leh gi ari tu...

eLYies said...

sonoknyaaaaaaaaaaaa..macam2 ko dpt ila.....i likeeeeeeeeeeeee

amboi apis..ambik gambo ngan dak sepah....

Syafa said...

aku sgt respect ler ngan kome ni..rajin tul gi karnival2 gini..nape la laki aku x serajin laki ko??!!?adoiyai...jeles nengok ko kaut adih byk2 tu.huehuhuhu...apies glamour x abis2..ari tu ngan shahril arshad..ni ngan dak2 sepah lak..pewitttt

fazilzura said...

MAK AI .. sonok nye tgk ..
cm chanel CERIA dah ku tgk. si izz sure hepy..kalau leh tu sure nak lari2 pusing 1 padang tu..

* siap bergambo dgn geng2 SEPAH plak tu ..

Unknown said...

rajin..mmg sgt rajin kaki2 korang ni hehehe..kalo aben akula Ila..hermmm haraaaaaam

Anonymous said...

sonok tgk... meriah nampak.. byk hasil kutipan hadiah nyer...
meriah jerk tgk...

nasz said...

tgk gambor pon tau meriah n ceria...

hahaha, laki aku pon tak mcm laki si ila ni ha, sporting giler...

Mizz_Ila said...

her~ tula..aku pun g kol 10..x awal sgt. aku rasa kalau g awal lg best...

yies~ pasangan gile glemer & gila hadiah ..kahhh

sya~ haha.. semua sbb nak happykan anak.. mak pak pun suka benda2 gini.

zura~ izz x turun dr stroller pun. dia takut jalan atas rumput..ehehe

kak bibu~ haha...kerajinan disebabkan anak..
segalanya sanggup..

as~ mmg byk hasil kutipan..habis segala jenis hadiah kami amik.. hehe...

nas~ xpe..lain org lain peelnye.. yg penting ada kebaikan bersama..:)

Fiza Nordin said...

waaaa sgt jeles
ni sume laki aku punye pasat
kate nak g petang sikit
biler petang udah ujan
udahnye tido jek la....

♥ Eda ♥ said...

ilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..aku nak bantal astro tu satu...nak jugak..nak jugak..bole eh:)

Mizz_Ila said...

kak Za~ petang mende ko nak g? kol 12 dah xde orang. semua booth dah tutup. kahhh... event sampai kol 2 je la. hehehehe

eda~ nanti aku tanya en.apis.. kahhh.. astro folder tu aku leh kasi punye. hehe.. aku ada byk.. leh ko & lan susun buku dlm tu..

ayien78 said...

ko mmg rajin...bab2 ni ko cergas jek ekkk ila...

meriahla aku tgk.... jeles plak...

A.I said...

WAHHHHHHHH..Sronoknye wei!! macam tak brape ramai org. aku gi dulu run for fun tu tak selesa! giler bapak ramai. nk masuk apa pon kene bratur panjang..ni aku nampak cam cool je..huhuhu..rugi tak dapat pegi.. :(

Mizz_Ila said...

ayien~ hehe..tau tau jek. aku mmg suka benda2 gini. kekadang ceria aku tu mengalahkan budak2..

kak ai~ la memang la dah lengang. aku p lambat. dlm kol 10 pg baru aku sampai. malas la aku p awal2. dowang start kol 630pagi.. mampos aku nak kejut izz pagi buta gitu..lgpun izz x masuk apa2 acara lg. kecik sgt...xde kategori utk dia.

 
template by suckmylolly.com