PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

05 March 2009

GOSOK JANGAN X GOSOK

video

Rajin x anak bujang saya? sapa nak jd calon menantu?.. eh dah ada yg cop laa..

cantik x kasut baru saya? atok mummy yang belikan .. brand bubble gummers jek. ;)

izz suka berlari pakai kasut ni sbb nanti mummy akan jerit "izzzzzzzzzzzzzz!!! stop it!!!! "

har har har

3 comments:

Eda said...

wah rajin nya..sejuk prot mak mentua...wahhhh tetibe je kan...kahhhhh! buble gummers je...je ko kate.... !!

MUMMY ILA said...

eda~dari kejauhan ko terasa kesjokannya ye. kahhhhh

itu pun ada hati nak pasang plug seterika tu tp x masuk2 pin plug tu. kahh.. lama2 dia gosok aje comforter tu.

MUMMY ILA said...

buble gummers jek.. kahh..
berlagak sungguh bunyinye..

kasut bunyik2..aku x bape nak suka tp abah aku suka. disebabkan atok kesayangan dia beli..aku redhakan je tp izz ni dah tau ada bunyik. dia suka lari2.. bisinggg bingittt tingeeee akuuu!! saje nak suruh aku marah kan..kan..kan..

 
template by suckmylolly.com