PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

11 March 2009

TAG PRODUK JAGAAN BODY

PRODUK JAGAAN BODY
Barisan depan : Johnson Cologne (utk wangikan badan), Johnson Oil (utk rambut, bersihkan tinge aku,cuci puting tetek aku, tanggalkan kesan make-up aku),AVON cologne (calit2 kat sendi2), Lotion body&hand (utk lembutkan kulit aku) , BioOil (utk hilangkan parut rekahan perot aku),Rexona Women (utk wangikan tiak aku),FIFFY cotton bud(korek tinga,pusat &puting aku)..Barisan belakang : AVON butterfly bedak (wangikan badan), PUREEN Bedak(wangikan aku lepas mandi),VEET HAIR REMOVAL (tanggal bulu kaki jantan aku..kahh)
PRODUK TETEK & FACE CARE
Hezeline Snow (utk muka siang&malam), Minyak Mariam(Segarkan kulit tetek, tegang & mantopkan tetek ke kedudukan asal)
PRODUK TOUCH UP MUKA
Lipline,eye shadow,lipstik,pelentik bulu mata, Johnson bedak pad, Conclear,lipliner
PRODUK MANDIAN Ubat gg PEPSODENT, LISTERINE,Syampoo TRESemme, Safi pencuci pet, FADARAJ MANJAKANI (ketat..rapat2 pet aku), Moisture Hair Tresemme, Penyegar Mustika ratu(tepek lepas cuci muka..baru la segerrr!!)
ni penyental badan aku..
kecik ijo tu sabun utk tetek aku.. beso skit tu sabun badan & muka..2in1
(sabun susu kambing+Pegaga)
ni sabun fruties lemon.. (utk basuh berakkk) wakakaka
HA AMIK KO! ABIH AKU GELEDAH MEJA SOLEK & BILIK AYOR AKU!!!

9 comments:

Unknown said...

owh..mcm2 ade..ekekke

A.I said...

mak aiiii...abis sabun tetek pon ade ha!! banyak giler kau punye debab! pandai pulak kau snap banyak2 camtu ye.. ;P

kagum aku cara kau jaga tetek kau. aku pon nk tiru la!! lalalalalala

♥ Eda ♥ said...

patutla tetek ko up up away gituu..rupenyer ader produk yg membantu...kahhhhhh... silikon takde ker...aku nak jugekkkk...muahaha....

psttt patutla sedap aku gomol di jakuzi dulu....:P

Mizz_Ila said...

kak bibu~ macam2 adaaaaa

kak ai~ TETEK aset UTAMA aku. WAJIB di jaga dengan rapi.. auwww

eda~ TETEK MANTOP..PEJEL..MONTOK itu ASET PALING BERHARGA DLM HIDUPKU.. hehe..

psstt..bukan ko je dah gomol ...ramai dah rasa keempukan & kemantopan nye..kahh

FaizAmY said...

siap ade produk khas utk tetek lagik...caya la..mantap mantapp..kahhhh

Suziey Ahmad said...

amboih..byk cengginih rabak ler tetiap bln nak beli..hahahha:p

Mizz_Ila said...

suzie~ iskh..mana ada beli tiap bulan. semua tahan berbulan2 la suzie cuma minyak urut tek aku je kena beli tiap bulan. hehe murah je belasan hengget..

Syafa said...

lepas ni aku lebih berhati2 bile pegi umah ila..huh..mcm2 sabun ade rupanyer..ngeh..ngeh

♥ Che NamNam ♥ said...

salam perkenalan..kagum sekejapan...susah nak jumper org yg jager tetek serapi nih termasuk lah haku..sgt malas...!!

 
template by suckmylolly.com