PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

02 March 2009

GEDIK TIME!

Jumaat lepas, sekali lagi aku mengedik dgn mak-mak ayam. Kalau dulu bertiga, mak ayam sya & mak ayam mek. Kali ni lagi havoc nak mampos sampai aku sebagai penganjur tertonggeng. kahhh.. Pada mak2 ayam yang aku x jemput tu, harap la maaf sbb secara jujurnya aku lupa & aku pikirin kowang jauh & mayb x dpt nak join di waktu bekerja. (xmo ajak wat dosa kat company) kahhh Apa pun..aktiviti ni akan dirancang lagi pada gaji bulan yg akan datang bg memberi ruang & peluang mak2 ayam yg teringin sgt nak melalak.. mengedik..bergelek dgn kami. Aku sbg tokey koke KOTAK MERAH mengucapkan jutaan maaf kalau aku terlupa nak mengajak. :( Malas nak taip lg sbb gambo byk sgt.. layan jela gambar hasil senapan kamera pinjam aku ni. kahh :)

aksi mangsa kebuluran.. sape la ni kan?....

Kau ...dia & kamu.... aksi model KOTAK MERAH!...
amboi ko mak ayam syaaaa!!! cam artis ngko!
mak ayam sara yg cuba menyembunyikan sesuatu..ape ye???
sore sentapan terawal..
santapan aku yg x tersentap sangat.. jumpa mic terus kenyang..kahhh
mak yong yana yg cekal datang dr jauh.. suspek tol la !
barisan mak-mak ayam yg dtg mengedik ( ayam dara x masuk sbb lambat)
mak ayam ai yg cuba melontarkan sore yg merdu...
3 dara pingitan yg buruk lantak tp tetap vouge!
lihatlahhh duniaaaa...... sentap menyentap time
aksi gedik 3 dara (ada dara ke?..sorang tu yela...)
ratu gelek import dr penang... ibukkkk herdaaa!!
ko ni mekkk... dlm toilet pun ko nak bergambo ke?..
bil...bil... duittt!!! duitt!!!
effect from my kamera... kasut ooo kasuttt...
pilih2.. kaki mak ayam mana yg masih dara???
mak ayam sara, mak ayam aiza & mak ayam faiza
kempen mari membaca...edisi DBP
kempen mari mengedik.. huhuhu...sorang tu muka terpaksa dirahsiakan..

6 comments:

Syafa said...

ilaaaaaaaaaaa..menarik2 gambo ko !!!kahhh...mmg seronok sgt2.time ni..
yela ila..pasni wat lagi tau!tau!jgn lupe ajak yg jauh2 gak...cian deme..hehe...ape2 pun..aku amat berbangga pada yg sudi hadir..kahh.sanggup coti la ponteng la..mc la..mcm2..kahhh..tahniah pada mak2 ayam yg telah menyumbangkan sore kat kotak merah tu..kahh

Fiza Nordin said...

huh!!!!!!!!!!!!!!jeles!!!!!!!!!!!
tak mo tulis lagik!

Suziey Ahmad said...

waa sgt menarik...huhu

A.I said...

wakakakakakaka!!!
gambar2 kau ni sume kelakar le wei. besttt!! kalau aku tau, dari awal dah aku curik masuk blog aku! kahhhhhhhhh

~wei besen, tu la kau..pasni jom join!! kita gelek 490 darjah! amik kau!!

elly @ suely said...

kahkahkah............ sure gamat redbox tue...

*MaMa HeRdA* said...

hahah..tokey..lain kali ahhh kalu gua tulun lagi ahhh lu bikin open table lagi maaa..jgn lupa contact gua ahhh..

 
template by suckmylolly.com