PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

23 March 2009

GATHER WIF MAK AYAM ZIE

Gathering mak ayam @ Tmn KLCC.. 22 mac 2009..
. mommies.com only
ketenangan di hening pagi
mummy & izz baba & izz ngantuknye...baru kol 8.20 pagi
baru anak sorang je.... ke?
mereka yg terawal.. santapan kami.. sentapan tekak kami..
sofea meragam di pagi hari..
bapa mithali bersama oppetnye..
sentap dulu sambil bergosip..
laki sapa yg ensem ni? :)
rakusssss....
cam gini ..cam gituuu....
ngappp...
mak yong nas & anak daranya, inshe
makan berdua utk 2 orang..
welcem my fren....sya selaku pengiring jemputan khas
hana yg sangat cuteeeeee...
uiks..sopannya..anak sapa ni? ;) ngeeee
hi hana..i bro izz..salam perkenalan... ;)
orang brunei ..
kamoo sangat cute.. :x
thanx zie.. kuih cincin.. i like it!
mak ayam the kipas geng (kipas from BRUNEI youu)
thanx zie & huby ..gift for bapak ayam.. :)
ketip kuku ...BRUNEI mari...
artis??? nabila sameon.. wahhhhh
opsss....u snap me..i snap u.. kahhh
ketua pengawas sedang mengawasi anak2 ayam..
anak-anak ayam sedang bermain ( izz,sofea,dina,ely)
thanx again... cantik bangett..aku sebakk ziee:(..
suasana ketika mak2..bapak2..anak2 ayam bertemu
supriseee!!! happy belated befday to youuu...zie & hana (hana tido)
happy family...have a nice holiday babe!
gift from me & izz & apis
jom kita main bola
black team (aku pun hitam gak weii)
chit chat bapak ayam
main kat sini best kan alya?..mak-mak kita semua x heran dgn kita dahhh..
apela yg kowang gosip tu haaa?
minah terap?..ni la dia aktiviti pelik anak2 cucu pak sameon..
auntie zie & izz
anak-anak ayam bila bergambar
susahnya kowang nak dok diam kann???
mommies.com
mak-mak ayam terhormat...
yeeeee!! dpt jumpa orang bruneiii!!!!
(bunyi cam jakun je..ko redha jela zie..kami mmg OVERXCITED jumpa koo!!)
makoi...gleme kita nakk! ramai paparazi
maclaren in KUALA LUMPUR
bapak ayam.com
yeeee!! kami bapaks paling vougue!
- sekian-

13 comments:

Syafa said...

gambo2 ko mmg superb ila!!!penangan cik konon yer!!aku jelessssssssssss..tapi x leh blah..gambo aku niarap anak banak tu!!adoiyai...klako wehhh!!!!sonok kan dpt jpe zie..heheh..arap2 leh gather2 lagi mcm ni...tq ila selalu pengurus gathering!!ngeh.ngeh

p/s..aku masih jeles dgn cik konon ko tu!!!benciiiiiiiiiiii

Mizz_Ila said...

sya~ cik konon kim salam.. kahhhh

A.I said...

AKU DAH BANGUN DARI PENSABN KALI KE SEPLOH!!!!!!! hangit aku tgk pic2 kau ni debab! aku dengki! aku sakit hati! aku meranaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! ;P

tapi smalam mmg syiokkkkkk sgt!!!

saveme_zero said...

superb gambo yg ko snap ni ila tapi apesal gambo aku takde..benciiiiiiiii

nasz said...

wah, gambor cantik2, suke aku... tp aku tak pueh ati sbb aku tak leh nak save gambor aku n inshe tu!!

*MaMa HeRdA* said...

sgt cantik pic ko ila...waaa beshhhhnyeee..berkumpul2 yerk..sgt sonok..

FaizAmY said...

amboi izz ngorat hana erk..airiel telewat kejap je tu..dont tackle hana k nnt airiel ambik dora u nnt..kaaaaaaaahh..jgn tamak k izz..ekeke..cantiknye gambo2 ko k ila..kayo tuu baru beli dslr..masyuk..ehehe..nnt gath lagi tangkap gambo aku bebanyak k..ekeke..

♥ Eda ♥ said...

tu diaaaaa gambo kamera mahal sudah sampeiii..hak hak...cantiks siot...ako sokaaaa... menantu aku pun bertambah ensem...cume badan je stil comey lotey..ko upkan cepat sebelum guprennya dtg nih..hahaha... kencang eh ko urus gath2 ni..lama2 leh kurus :P

fazilzura said...

~ nape aku tgk tang si yies.. sure dia tgh makan .. aduyai mak yong sorg tu...

ila, best arrr geth kite kan.. janji muke aku ado.. heheheh .. lepeh ni leh wat lg .. time irma dtg KL plak... ke sapa2 nk dtg KL ke .. ~

Mizz_Ila said...

kak ai~ ko jgn pengsan byk kali.. sekali sudaa...

kak sue~ aku snap kepalak ko je..anak laki ko je banyak dlm koleksi aku. kahhh

nas~ ko mmg cantik..

eda~ xde makna aku leh kurus..aku leh makin gemms ada la. asik makan..makan..makan..gelakk..gelakk..gosip..gosip..
xleh nak kata apa la eda oi..menantu ko ni makan on off.. aku nak sumbat cheese..telor dia xmo. hehe..slim shady jek..
aku tunggu koooo sayangggg...cepat!!

her~ mmg best..tunggu ko plak bulan depan.

faizah~ xdela kaya..kongsi2 syarikat je..

zura~ tu aktiviti wajibbb

el said...

aku nak mai kl aku nak mai kl aku nak mai kl aku nak mai kl...ada x gathering tu...kahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Mizz_Ila said...

el~ mai jgn x mai

Fiza Nordin said...

ila, sgt kagum dgn kecerahan gambar2 kat sini.adeh,terbakar semangat nak medptkan dslr, hahaha!tadi g beli ink nampak dslr,cakp ngan abg sopi "nnt i nak beli dslr" & dia ckp "xyah,DHL dah ada." mengarut tau!
mesti dapatkan!mesti!

 
template by suckmylolly.com