PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

30 March 2009

TAG PANTANG FRM HER KOCOK

tgh peknen 7 bulan
dah 8 bulan.. kat bagan lalang..nak menyentap ikan bakar & ketam cili
dah 9 bulan.. malam tu dah admit
3 jam b4 beranak... cek CTG dulu..
2 jam b4 beranak.. lepak2 dulu sambil sms orang..
6 jam lepas beranak... brekpes dulu :)
dlm pantang hari ke -21.. majlis cukur jambul & aqiqah utk izz
taraaa....sekarang setelah 1 tahun 7 bulan berlalu...............
cam xde beza pun dulu & skrang... kahhh

8 comments:

A.I said...

Beza la wei.pas branak kuncup skit.. ;P

Fiza Nordin said...

gambo 2 jam lepas banak tu nampak lain sikit-lelah lepas meneran kot
wakaka

tpp mmg ade perubahanla...

elly @ suely said...

ko tetap comel weiii....

♥ Eda ♥ said...

ila semua gambo ko senyum sinis..ekekeke... cuba ko buat senyum cam her kocok sekali sekala..wakakaka... comelnye prot ko time kat pantai tu..cam letak bantal busuk aku..ekekeke

Mizz_Ila said...

kak ai~ wakakaka.skit je ke kuncupnyeee?

kak za~ bila lak 2 jam lepas banak.. 2 jam lepas banak aku tgh bf izz dlm LR.. 6 jam la..aku dah naik ward. hehe..... tgh pekena bubur ikan.. sedappp

suely~ hahaha..kembang seladang aku wei..ko ckp aku comei..

eda~sesungguhnya senyuman aku natural. xleh dibuat2 ..semuanya bergantung pada situasi. wakakaka... haha..perot aku comey ye..hehe..izz comey since dr dlm perot..:)

*MaMa HeRdA* said...

hehehe..tak tahan time gi mkn ikan bakar tu..apis pun peknen ke..hahahahaha..anyway sgt cute time tu..aku suke tgk..hehe..ade beza skrg..ko dh kuncup..apis je x kuncup2..hehehe..marah apis baca komen aku ni..hahahahahaha..

saveme_zero said...

comel jer..kahhhhhh. tapi aku rs beza la ila..kuncup skit skrg ni

Mizz_Ila said...

her~ aku ngandung ngidam makan seafood. tiap minggu aku ajak apis p port klang la bagan lalang. gile tol!..

kak sue~ kuncup skit ek?.. hehe..

 
template by suckmylolly.com