PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

24 March 2009

SENTAP TEKAK @ IRC

IRC.COM berhampiran dengan rumah kami.. Platinum Walk
menu....
izz cuba melasak..semua benda nak usik..
nak makan ape ye????...
mummy debab & izz conet
melalak ngko! lepas kena marah dgn mummy... lasak sgt!! mummy x sukaaa!!
claypot bubur nasi utk izz
bebola ikan utk izz,mummy & baba
fish n chip ...baba punyee
lamb chop wif black pepper sos utk mummy
jus oren utk izz Moon wolf utk mummy....2nd heaven utk baba

9 comments:

el said...

sian izz kena marah ngan mummy eh...hehehe
biasalah ila anak2...aku pun kadang2 jd antu kalo danish wat pagai...hehehehe

MUMMY ILA said...

el~ hehe..mmg aku sangat MARAH! aku kalau x dok diam mmg kena dgn aku. time baik aku lembut..kalau lasak.. mampos dengo sore petir aku. kahhh...

bkn apa nak mendidik namanya...

IRMALIAH MOHD RAMLI said...

kepingin daku tgk lamb chop tu....+ fresh oren tu...huhu..daku peknen ni minat tol mkn kambing..pas2 feberet masa peknen jus oren tu...walllaaaa

Tinie said...

ceh!!
makanan ko buat aku terliur wei..
izz comel..
muka ayu..opps!!
fatin gak macam muka jantan.

ai said...

erkkk..
UNTUK AKU????!!!

Bibu said...

garang tol mummy nih...cedapnye weh menu!

MUMMY ILA said...

kak ima, kak ai, tinie~ sedappp menyentap mata & tekak..

kak bibu~ aku mmg GARANG orangnye tp aku x tunjuk..kira bertempat. kalau x berdisplin ikut rule aku mmg KENA!

♥ Eda ♥ said...

wahhh dah maju dah perkampungan ko ye..hahaha...macam2 ada...sediakan $$$$ je..amboi asyik mkn luar je... dah tak beraksi di dapo lag?

MUMMY ILA said...

eda besen~ beraksi gak..weekday aku keje balik di dapo..tu dinner di malam ahad..

 
template by suckmylolly.com